Secretaris, penningmeester

Henk van Haeften

Henk van Haeften (06-07-1950) woont en werkt sinds 1973 in Wijchen. Henk is getrouwd en heeft twee kinderen en vier kleinkinderen. Na actieve managementjaren in het Wijchens onderwijs is hij momenteel werkzaam als coördinator kunst- en cultuureducatie voor de basisscholen in de Gemeenten Wijchen en Beuningen. In deze functie is hij ook betrokken bij de oprichting van het Junior Technovium Wijchen, een centrum voor wetenschap en techniek er bevordering van het basisonderwijs/vmbo. Verder zet Henk zich als vrijwilliger, bij Stichting Paulus Mundial Wijchen, in voor ontwikkelingsprojecten ter verbetering van de educatie van vrouwen en kinderen in de sloppenwijken van India. Binnen de PvdA Wijchen is Henk sinds 2011 secretaris van het bestuur. In deze rol maakt hij zich in het bijzonder sterk voor idealen van PvdA Wijchen. Volgens Henk moet Iedereen in ons land mee kunnen doen. Ieder op zijn of haar eigen manier. Iedereen moet de komende jaren zijn of haar bijdrage leveren, groot of klein, aan het oplossen van de grote problemen van deze tijd.