Renovatie Kasteel

In het verleden heeft de PvdA Wijchen steeds gezegd dat de renovatie van het Kasteel binnen de begroting moet blijven. Er is een overschot van € 43.000. Hiervoor kan de geluidsinstallatie in de foyer aangepast worden en kunnen er buitenluiken aan de voorkant van het Kasteel aangebracht worden. Ook kunnen we ervoor kiezen om de kapitaallasten te verminderen.

De fractie PvdA Wijchen is het eens met het verbeteren van de geluidsinstallatie in de foyer en het aanbrengen van luiken aan de voorkant van het Kasteel. Historisch waren er luiken bij alle ramen van het Kasteel. Diverse partijen willen hiervoor pleiten. Dit kost nog eens €200.000 extra. Hier stemmen wij niet voor.

Hoe denkt u hierover?

Katja Jamin

Als actieve pensionado nog volop betrokken bij de samenleving. Stilzitten hoort niet bij mij. In 1987 ben ik in Wijchen komen wonen, vanaf die tijd actief lid van PvdA Wijchen, nadat ik in Drente al kennis gemaakt had met de Rooie Vrouwen.  In Wijchen lid van het bestuur van de afdeling, fractie ondersteuner en twee

Meer over Katja Jamin